keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 23 Jun 2020

Kedek laaa... Sanitiser vs sabun



Adulaaa... Baru 1st time jadik ni.. Tadi balik keje.. Aku singgah ada 1 kedai ni... Mcm biasa kalo kita masuk kedai.. Kena scan suhu.. Tulis nama lam buku.. Lepas tuu baru laa pakai sanitiser... Tadi masa kat kedai.. Aku spray laa botol sanitiser tu... Masa aku gosok kan tangan.. Berbuih kemain banyak lagi... Ehhh x pernah jadi lagi Lee kalo pakai sanitiser jadi Berbuih... Aku pun cakap

Uiiimakkk banyak nye buih.... Sabun keee sanitiser ni dik?? 

Budak pompuan pekerja kedai tu mcm serba salah nak jawab. Ye tidak... Angguk pun tidak.. Alih Alih dia cakap... Akak pakai banyak sangat... 

Adulaaa... Adik oii... Kalo sabun... Tangan tu kena Bilas ngan air leee... Bukannye bagi kering jee.. Kalo sanitiser tuu takpe laa sebab dia x belengas mcm sabun... 

Ehhh sedap dia ngajo aku pulak... Akak sapu laa kat Mana2 siap tunjuk kat badan dia.. Konon nak ajar aku lap kat baju aku le... Aku malas nak bertegang urat Hal2 remeh mcm ni... Bos ko dah dengar tadi... Harapnya esok lusa xde la pakai sabun lagi... 

kedekk sungguh laaa tokey ko ni... Kalo org yg ada allergic ngan sabun... Abislahhh

~ It'S OnLy Me ~ 
 Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky